Disember 14, 2017

SELAMAT HARI TUA

Assalamualaikum,


Salam kekhamisan yaw, hehe. sajek nak trobek kisah untuk 2 minggu lepas. tapi nak ucapkan dulu terima kasih bebanyak kat opismate,kgkwn,family terutama en.suami yang wish pada aritu. penuh wall fb dengan group wasap. muahhh sayangg korang.


Pagi tu, masuk-masuk opis dah ada choclate bouquet atas meja, ermm suprise sangattt. bila tanya semua tak mengaku ek. biaseeee diaa. takpe takpe, selfie sepukul tetap ade.hahahaha. nasib ada card tukang buat choc bouquet tu, memula tak nak cakap siapa yang order.haha habis semua nama aku petik.hahahaha. last-last dia bagitahu jugek. upenya jiran sebelah meja ni yang bagi. tak pasal-pasal kene piat tingge dia..





Tup tup tup, kawan lama wasap suruh datang stall dia sempena besday aku. citernya gini, mmg dari aritu dia suh datang sebab nak belanja makan tapi aku tak terpergi-pergi kedainya. sebab yang lain dia minta tolong aku viralkan kedai dia kat page tutttttttt tu. kira nak bodek lah kan. haha, suruh bawa kengkawan katanya..apa lagi, aku ajaklah opismate tumpang sekaki. rezeki jangan di tolak ye, musuh say no-no. so makanlah kami kat situ malam tu dengan kenyangnya, sorang lagi opismate tak dapat join.











Esoknya, aku terima 1 parcel dari pos laju atas nama aku. haishhh buat hal lagi. yelah tak tahu siapa yang bagi kan.  penama cuma tulis hana kc, aku pon try contact number tu.laaaa sekali tengok..kok monggel.. ex opismate aka ex classroom. nak tahu tak ape dalam parcel tu. rupanyaaaa telekung kaler soft pink, sangat suka sebab memang tengah mencari juga telekung untuk spare. alhamdulillah jimat tak yah beli lagi dah.





Ingatkan dah cukuplah suprise dari kengkawan, rupanya ada lagiiii. hahaha dpt lagi choclate 1 box dari kawan, siap pass kat opis lagi. dari kampung dia tu sanggup singgah ke sini. allahuakhbar, terharu lagi. dia suruh aku makan coklat bebanyak.wahhh banyak cantik nak suh aku gendut lagi ek,hahaa.





Seminggu selepas kejadian, ehhh ehhh ada lagi suprise dari ayu pula. haishhh.. ni lagi bikin copot jantung.hahahaa kejadiannya gini,  dorang kat opis ni tengah giler shoppe. si ayu ni orderlah sling beg, sekali poslaju hantar terusssss di bagi aku beg nya..hahaha rupanya beg tu mmg dia belikan utk aku. terus plessing, tengok kat bawah tu. cantik kan.







Taraaaaa, besar kan bear tu..aduduhhhh sebesar anak aku tau. ni pinjam bear ayu tu. boipren dia bagi..haha aku tumpang sekaki lah peluk bear tu. kalau dapat betul-betul lagi syok kan. mimpi dalam mimpi jek.





1 set beg ni en.suami bagi awal 2 minggu sebelum besday, pon ada ceritanya.hahaha biarlah menjadi rahsia. berdekah. naik penuh rak beg kat bilik tu. nasib ada si kembar boleh lah dia tolong pakai.hehehe. terima kasih sayang! jaga dan lindungilah lah aku sehingga nafas terakhir.


Akhir kata, terima kasih bebanyak buat yang bagi present. moga korang di murahkan rezeki, yang belanja makan tu moga bisnes kau bertambah-tambah maju ye. Syukur di kelilingi kengkawan yang baik hati.

Tahun depan jangan lupa ya,haha!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Yak yak yeahhh
kOmen yang memberansangkan ajer wOkey..
terkucil nanti ibu twins..
har..har..harun tOl

PERCUTIAN KE SARAWAK

Assalamualaikum dan salam sejahtera, 3 hari lagi nak masuk tahun baru, ada banyak entry peram hahaha. oklah kali ni aku nak share trip ke ...